Pályázati információk


GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-0064

Kedvezményezett neve:Fagyasztóház Kft.
Projekt címe:Komplex infokummunikációs és mobilfejlesztések a Fagyasztóház Kft-nél
Szerződött támogatás összege:6.801.840 Ft
Támogatás mértéke:40%
Hitel összege:8.502.300 Ft
Hitel mértéke:50%
Projekt összköltsége:17.004.600 Ft
Projekt befejezési dátuma:2019.08.30
Projekt azonosító száma:GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00643

Projekt leírás:

Cégünk 2009-ben alapított, magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező vállalkozás, amely több kiváló nemzetközi cég (pl. Nestlé-Schöller, Ledo) termékeinek nagykereskedelmi forgalmazását végzi. A projekt keretében cégünk teljes körű informatikai fejlesztést tervezett munkavállalói körében. Ezáltal az érintett területek és fejlesztésük a következők voltak:

  • üzletkötők, gépkocsivezetők: Célunk az értékesítési rendszerünkben az üzletkötői rendelésfelvételtől a kiszállítást végző gépkocsivezető számlázásáig, illetve a helyszínen végzett számlanyomtatásig minden az on-line rendszerünkön keresztül történjen.
  • Raktárosok: A raktári készletmozgás (be és kitárolás, árurak helye a raktárban, stb.) és a bérraktározás cégenként elvégzett munkák dokumentálása.
  • Adminisztrátor, könyvelő: Célunk a cég valamennyi üzleti folyamatát fejlettebb informatikai rendszerrel könyvelni, illetve ezek segítségével naprakész vezetői riportokat, készlet és eszköz nyilvántartásokat készíteni.
  • Vezetői beosztások: A hatékonyság érdekében fontos, hogy az információ naprakészen korszerű informatikai rendszerek segítségével követhető legyen, mint például a kapacitások, részlegek működésének követése, stb. Ezáltal a vezetés komplexebb képet kaphat a cég működéséről, mely által gyorsabban reagálhat az esetleges problémák felmerülésekor.


A pályázatot megelőzően cégünk nem rendelkezett komplex vállalatirányítási rendszerrel. Informatikai fejlesztésünket minden munkaterületre ki szerettük volna terjeszteni a hatékonyabb munkavégzés és azok naprakésszé tétele miatt. Ennek érdekében legfőbb célunk a cég komplex felhő alapú vállalati rendszerének kialakítása. Erre a feladatra elsősorban a vállalati CRM rendszer kialakítása volt cégünk segítségére. Továbbá az üzletkötőink számára is elérhető táv- és csoportmunka opció, elektronikus iratkezelés, beszerzési, logisztikai terület támogatja munkájuk. Raktárosaink számára a rendszeren belül a beszerzési, logisztikai, gyártási és szolgáltatásmenedzsment modulokat volt szükséges bevezetni. Adminisztrációs és könyvelési munkák ellátását pedig a rendszer humánerőforrás menedzsment és bérszámfejtés, kontrolling és döntéstámogatás, pénzügy és számvitel és az elektronikus iratkezelési modul segíti elő. A vezetés munkájához pedig elengedhetetlen volt a munkafolyamat-irányítási megoldás, tudásmenedzsment specializált megoldás és szolgáltatásmenedzsment modul bevezetése.
Ügyfélkörünk bővítése, szolgáltatásaink könnyebb elérhetősége végett új weboldal készítését is megvalósult. A weblap által meglévő és új ügyfeleink könnyebben tájékozódhatnak szolgáltatásainkról, termékeinkről, illetve megkereséseiket könnyebben tudja majd cégünk kezelni az oldalon lévő kapcsolat felvételi opció által. A bevezetendő felhő alapú rendszer használatához a cég informatikai háttere is fejlesztendő volt. A különböző munkakörök igényei szerint a következő eszközök kerültek beszerzésre:

  • 4 db Samsung Galaxy Tablet (4 magos processzor, 1,5 GB memória, wifi),
  • 6 db Epson WorkForce nyomtató (helybeni számlák, szerződések és egyéb dokumentumok azonnali wifin keresztüli nyomtatását teszik lehetővé, A4-es méretben),
  • 5 db okostelefon (2 db iPhone 8-as 64 Gb; 3 db Huawei P20 128 Gb),
  • 1 db vállalati CRM rendszer (PannonSys komplex vállalatirányítási rendszere)
  • 4 db DELL VOSTRO 3568 laptop (INTEL CORE I5-7200U (2,50GHZ) processzor, 8GB DDR4 memória, 128GB SSD háttértár)

Ezen új rendszerek és eszközök megfelelő használatához elengedhetetlennek tartottuk a forgalmazó általi betanítás mind a vezetés, illetve munkavállalóink számára.

A projekt eredményeképpen cégünk minden munkakörben gyorsabb és pontosabb munkavégzésre lett képes. A pontosabb adatok által optimalizálni tudtuk készleteinket, amely nagyban segítette a működési költségek finanszírozását és a pontosabb tervezést.



GINOP-6.1.6-17-2018-00295
A kedvezményezett neve:Fagyasztóház Korlátolt Felelősségű Társaság
A projekt címe:„Munkahelyi képzések támogatása a FAGYASZTÓHÁZ Kft-nél”
A szerződött támogatás összege:9.297.400,- Ft
A támogatás mértéke (%-ban):100,00 %
Projekt azonosító száma:GINOP-6.1.6-17-2018-00295
A projekt befejezési dátuma:2020.04.30.

A projekt tartalmának bemutatása:

A vállalatnál bevezetésre került a rugalmas foglalkoztatás, és ehhez kapcsolódóan az online munkaidő nyilvántartás vezetése. Igy szükségszerű a munkavállalók alapvető informatikai ismerete (mivel saját felelősségük, kötelességük a jelenlét nyomon követése, vezetése). Cégünk alapvetően Organ.Bigenter.com vállalatirányítási informatikai rendszert használ. A projekt kapcsolódik az Ipar 4.0 megoldások alkalmazásához, mivel munkavállalóink mobil kommunikációs technológiákra és felhőmegoldások alkalmazására térnek át. Munkavállalóink a digitális kompetenciafejlesztést támogató képzési programok esetében az informatikai referencia keretrendszer alapján készült IKER 1. és IKER 2. szintű képzési programokon sajátítják el a szükséges alapismereteket. A tervezett képzések célcsoportja cégünk valamennyi munkavállalója. Amennyiben a kapcsolattartás, kommunikáció, együttműködés kompetenciái fejlesztésre kerülnek munka-vállalóinknál, úgy vállalkozásunk versenyképessége is növekszik. A képzések megszervezésekor igazodunk a cég és a munkavállalói igényeihez is. Cégünk a projekt megvalósítására 1 fő munkahelyi mentort foglalkoztat, akinek személye megegyezik a rugalmas foglalkoztatási pályázat mentor személyével. Kommunikációs képességfejlesztő tréning célja: A résztvevő önismeretének fejlesztése, az elméleti kommunikációs ismeretek gyakorlatba történő elhelyezése, rögzítése. A kommunikáció fogalmai, Az ember és a kommunikáció, Kommunikáció a gyakorlatban, Üzleti prezentáció, Időgazdálkodás, Értékesítési technikák, Munkahelyi kiégés, Mentálhigiéné IKER1: A képzési program átfogó célja a digitális kulcskompetencia fejlesztése, a digitális társadalomhoz való tartozással kapcsolatos igények megalapozása, pozitív attitűd kialakítása a digitális eszközök irányában. IKER2: Célja a digitális kulcskompetencia fejlesztése, a digitális társadalomhoz való tartozással kapcsolatos igények megalapozása, pozitív attitűd kialakítása a digitális eszközök irányában. Minden munkavállalótól elvárt kompetenciák a következők, amelyek a fenti képzések által fejlesztésre kerülnek: teljesítményigény, precizitás/alaposság, szakmai ismeretek, kreativitás, stressz tűrőképesség, stratégiai gondolkodás, kommunikációs készség, önállóság, teljesítmény, nyitottság. A képzések a munkavállaló személyiségét, kommunikációját, hatékonyságát érintő kompetencia fejlesztő képzések. Elképzeléseink szerint a munkatársak egymás közötti kommunikációjára és viszonyára is hatással lehet majd.


GINOP-1.2.8-20-2020-01002
A kedvezményezett neve:Fagyasztóház Korlátolt Felelősségű Társaság
A projekt címe:„Fagyasztott élelmiszerek logisztikai szolgáltatási kapacitásának növelése és modernizálása a Fagyasztóház Kft.-nél”
A szerződött támogatás összege:14 500 000,- Ft
A támogatás mértéke (%-ban):51 %
Projekt azonosító száma:GINOP-1.2.8-20-2020-01002
A projekt befejezési dátuma:2021.02.28.

A projekt tartalmának bemutatása:

A modern élelmiszeripari tartósítás legegyszerűbb módja a fagyasztás. Ma már a pékárutól kezdve a halak, húsok és sok más termék is félkész, vagy késztermékként igényel fagyasztást. A konzerválás révén magasabb feldolgozottsági szinten lehet a termékeket értékesíteni a világ bármely pontjára. A szezonális termelés és az egész éves fogyasztás között szükséges a termékek szakszerű tárolása.

A fagyasztott tárolási kapacitásunk bővítésével, a környezetünkben működő cégek lehetőségei is tovább bővültek. A támogatás megvalósításával lehetővé vált egy későbbre tervezett beruházás előre hozása, a hiányzó ipari hűtőgépészet beszerzése. A logisztikai szolgáltatásunk nagyobb kapacitása és korszerűsítése lévén az üzleti partnereink számára, szintén nagyobb lehetőséget kínálunk tevékenységük bővítésére.

Az új raktár beüzemelésével cégünknél nőtt az 1 főre eső árbevétel, illetve a működési hatékonyság. A támogatásnak köszönhetően nemcsak megőriztük létszámát, hanem a fejlesztésből kifolyólag új munkaerő alkalmazása is szükségszerűvé vált és válik a jövőben is. 12 éves múltunk magas színvonalú szolgáltatását fenntartása érdekében, nélkülözhetetlen volt a munkavállalóink további foglalkoztatása, valamint új munkaerő bevonása.

A Fagyasztóház Kft.-nél a projekt során tervezett és bevezetésre került fejlesztés eredményeként,- új technológia került kialakításra, amelynek köszönhetően, a vállalkozás gazdálkodásának folyamatai megváltoznak.

Az új, megváltozott rendszerre történő átálláshoz szükséges volt vezetői és munkavállalói oldalról is a szervezet működését fejlesztő képzéssorozat megvalósítása. A beszerzett új technológiák kezeléséhez szükséges kompetencia-szint indokolta a társaság munkavállalóinak képzés és tanácsadás útján történő kompetencia fejlesztését is. A képzés tematikája illeszkedett az új technológia helyes módon történő hasznosításához szükséges tudásanyaggal, amely által a munkavállalók digitális kompetenciái további fejlesztésre kerültek. A projekt során bevezetésre került új fejlesztések és technológiák által szükségessé vált a vállalkozás stratégiai és üzleti újra tervezése, továbbá indokolt volt a szervezeti struktúra és tevékenységek/folyamatok optimalizálása, amelyek által az új technológia bevezetése sikeressé vált.

A vállalt foglalkoztatási létszám megtartása megvalósult. A fejlesztés végrehajtásához megfelelő szakember gárdával rendelkeztünk. A fejlesztés megvalósításával a célunk az volt, hogy ezeket a jó, általunk képzett szakembereket továbbra is megtartsuk minél nagyobb arányban. A foglalkoztatotti létszám megtartásához ezért volt szükséges a gépparkunk felújítása, és szakembereinek számára képzés biztosítása, valamint külső cég tanácsadásával a kft. szervezeti problémáinak célszerű megoldása. A projekt keretében vállalt eredmény megvalósítása során teljesült a vállalkozás foglalkoztatási kapacitásának megtartása, a nagymértékű létszámcsökkentés megelőzése, a meglévő munkahelyek megtartásának elősegítése, a munkáltató átmeneti működési problémáinak kezelése, gazdasági szerkezetváltásának, foglalkoztatási struktúraváltásának segítése.

A Daikin Zeas LREQ-BY20 és az elpárologtató: GHF O5O.2J_17-ENS5O tartozékokkal megnevezésű eszközbeszerzés során, az ipari fagyasztó hűtőrendszer részegységei 2 hűtőkörből kellett, hogy álljanak, mert minden fagyasztóraktár esetében minimum 2 gépészeti egység biztosítja az elvárt hűtőteljesítményt. Mind a működési mechanizmust tekintve, mind előírt biztonsági elvárások alapján szükséges volt a duplázott gépbeszerzés, hiszen így képez csak egy egységesen összetett rendszert. A logisztikai szolgáltatás megvalósítási helyszínének modernizálása érdekében, valamint a kapacitás növelése érdekében elengedhetetlen volt eszközök beszerzése. A modell -45 ° C és 10 ° C közötti párolgási hőmérsékleten működik,. egyenáramú frekvenciaváltó görgető kompresszorának köszönhetően, az energiafogyasztó funkciója magas energiahatékonyságot és megbízható teljesítményt eredményezett.

A Tanácsadásokra betervezett eredeti költségösszegekhez képest, a valós ajánlatok alapján a megvalósítási időszak során,- költségmegtakarítás keletkezett, mely lehetővé tette az Alfa Laval CB60-80H-F lemezes hőcserélő beszerzését is. Ez a megvalósult eszközbeszerzés, a Daikin Zeas LREQ-BY20 megnevezésű ipari fagyasztó hűtőrendszerhez kapcsolódik. Az Alfa Laval CB hőcserélők számos előnyt kínálnak a hűtési alkalmazásokban használt hagyományos hőcserélőkhöz képest. Az Alfa Laval aszimmetrikus FlexFlow lemezkialakítás bármely típusú hűtőközeggel és bármely folyadék-folyadék alkalmazásban hatékonyan teljesít. A természetes hűtőközeg-megoldások fejlesztésében vezető szerepet betöltő, innovatív Alfa Laval több éves tapasztalattal rendelkezik az olyan termékekkel kapcsolatban, amelyek a fenntarthatósági célkitűzések és a jogszabályi követelmények teljesítése érdekében lehetővé teszik az alacsony globális melegítési potenciállal (GWP) rendelkező új generációs hűtőközegek használatát. A berendezések kevesebb és vékonyabb lemezekkel üzemelnek, melynek eredményeként csökken a felhasznált nyersanyag és hűtőközeg mennyisége, valamint alacsonyabb energiafogyasztás és hosszabb élettartam érhető el, melyre cégünk kiemelt figyelmet fordít.


GINOP-4.1.4-19-2021-03808
A kedvezményezett neve:Fagyasztóház Kft.
A projekt címe:Napelemes rendszer kiépítése a Fagyasztóház Kft. fióktelepén
Elszámolható összköltség:41 845 600 Ft
A támogatás mértéke (%-ban):55 %
Vissza nem térítendő támogatás összege:23 015 080 Ft
Projekt azonosító száma:GINOP-4.1.4-19-2021-03808
A projekt befejezési dátuma:2022.09.16.

A projekt tartalmának bemutatása:

A projekt keretében napelemes rendszer kerül kiépítésre, melynek célja gazdaságilag megtérülő, környezetbarát megújulóenergia-termelő berendezés telepítése a hálózati villamosenergia-igény csökkentésének érdekében.
A fejlesztés megvalósulásának helyszíne a Fagyasztóház Kft., 6133 Jászszentlászló, Régi-Félegyházi út 054/14., 1026/2. helyrajzi számon található fióktelephelye. A napelemek az épület tetejére dél-keleti tájolással kerülnek elhelyezésre. A napelemes rendszer teljesítménye: 150,4 kW, a csatlakozási teljesítmény 137 kW, a napelem panelek az invertereken keresztül csatlakoznak az AC elosztó-csatlakozó szekrényhez és a meglévő elektromos hálózathoz. A projekt hosszú távú közvetlen céljai között szerepel a működési költségek csökkentése, a magasabb komfortfokozat elérése. A projekt hosszú távú közvetett céljai elsősorban az üvegházhatást okozó gázok kibocsátásának csökkentése és a mérsékelt fosszilisenergia-felhasználás hozzájárulva az ország megújulóenergia-források felhasználásának növelése céljának eléréséhez.

A projekt fizikai befejezése, az utolsó tevékenység teljesítésének napja: 2022.09.16. 2022.09.16.
A projekt megvalósítása, a használatbavételi engedély véglegessé válása: 2022.09.22.


GINOP-8.3.5-18/B

Az adós neve:
Fagyasztóház Kft.
A hitel célja:FORGÓESZKÖZ FINANSZÍROZÁS, KÉSZLET BESZERZÉS
Visszatérítendő hitel összege:25 millió Ft
Hitelszerződés száma:H-EKTG2/107718/2023/319785/001
A visszafizetés legkésőbbi dátuma:2027.12.31.

A projekt tartalmának bemutatása:

A projekt keretében a Fagyasztóház Kft. a forgóeszköz hitel felvételével készlet és működési költségeket tudott megfinanszírozni, ezzel biztosítva vállalkozásunk forgóeszközellátását és működésünk likviditását.