Projekt leírás: Cégünk 2009-ben alapított, magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező vállalkozás, amely több kiváló nemzetközi cég (pl. Nestlé-Schöller, Ledo) termékeinek nagykereskedelmi forgalmazását végzi. A projekt keretében cégünk teljes körű informatikai fejlesztést tervezett munkavállalói körében. Ezáltal az érintett területek és fejlesztésük a következők voltak:
A pályázatot megelőzően cégünk nem rendelkezett komplex vállalatirányítási rendszerrel. Informatikai fejlesztésünket minden munkaterületre ki szerettük volna terjeszteni a hatékonyabb munkavégzés és azok naprakésszé tétele miatt. Ennek érdekében legfőbb célunk a cég komplex felhő alapú vállalati rendszerének kialakítása. Erre a feladatra elsősorban a vállalati CRM rendszer kialakítása volt cégünk segítségére. Továbbá az üzletkötőink számára is elérhető táv- és csoportmunka opció, elektronikus iratkezelés, beszerzési, logisztikai terület támogatja munkájuk. Raktárosaink számára a rendszeren belül a beszerzési, logisztikai, gyártási és szolgáltatásmenedzsment modulokat volt szükséges bevezetni. Adminisztrációs és könyvelési munkák ellátását pedig a rendszer humánerőforrás menedzsment és bérszámfejtés, kontrolling és döntéstámogatás, pénzügy és számvitel és az elektronikus iratkezelési modul segíti elő. A vezetés munkájához pedig elengedhetetlen volt a munkafolyamat-irányítási megoldás, tudásmenedzsment specializált megoldás és szolgáltatásmenedzsment modul bevezetése.
Ezen új rendszerek és eszközök megfelelő használatához elengedhetetlennek tartottuk a forgalmazó általi betanítás mind a vezetés, illetve munkavállalóink számára. |
A projekt tartalmának bemutatása: A vállalatnál bevezetésre került a rugalmas foglalkoztatás, és ehhez kapcsolódóan az online munkaidő nyilvántartás vezetése. Igy szükségszerű a munkavállalók alapvető informatikai ismerete (mivel saját felelősségük, kötelességük a jelenlét nyomon követése, vezetése). Cégünk alapvetően Organ.Bigenter.com vállalatirányítási informatikai rendszert használ. A projekt kapcsolódik az Ipar 4.0 megoldások alkalmazásához, mivel munkavállalóink mobil kommunikációs technológiákra és felhőmegoldások alkalmazására térnek át. Munkavállalóink a digitális kompetenciafejlesztést támogató képzési programok esetében az informatikai referencia keretrendszer alapján készült IKER 1. és IKER 2. szintű képzési programokon sajátítják el a szükséges alapismereteket. A tervezett képzések célcsoportja cégünk valamennyi munkavállalója. Amennyiben a kapcsolattartás, kommunikáció, együttműködés kompetenciái fejlesztésre kerülnek munka-vállalóinknál, úgy vállalkozásunk versenyképessége is növekszik. A képzések megszervezésekor igazodunk a cég és a munkavállalói igényeihez is. Cégünk a projekt megvalósítására 1 fő munkahelyi mentort foglalkoztat, akinek személye megegyezik a rugalmas foglalkoztatási pályázat mentor személyével. Kommunikációs képességfejlesztő tréning célja: A résztvevő önismeretének fejlesztése, az elméleti kommunikációs ismeretek gyakorlatba történő elhelyezése, rögzítése. A kommunikáció fogalmai, Az ember és a kommunikáció, Kommunikáció a gyakorlatban, Üzleti prezentáció, Időgazdálkodás, Értékesítési technikák, Munkahelyi kiégés, Mentálhigiéné IKER1: A képzési program átfogó célja a digitális kulcskompetencia fejlesztése, a digitális társadalomhoz való tartozással kapcsolatos igények megalapozása, pozitív attitűd kialakítása a digitális eszközök irányában. IKER2: Célja a digitális kulcskompetencia fejlesztése, a digitális társadalomhoz való tartozással kapcsolatos igények megalapozása, pozitív attitűd kialakítása a digitális eszközök irányában. Minden munkavállalótól elvárt kompetenciák a következők, amelyek a fenti képzések által fejlesztésre kerülnek: teljesítményigény, precizitás/alaposság, szakmai ismeretek, kreativitás, stressz tűrőképesség, stratégiai gondolkodás, kommunikációs készség, önállóság, teljesítmény, nyitottság. A képzések a munkavállaló személyiségét, kommunikációját, hatékonyságát érintő kompetencia fejlesztő képzések. Elképzeléseink szerint a munkatársak egymás közötti kommunikációjára és viszonyára is hatással lehet majd. |
A projekt tartalmának bemutatása: A modern élelmiszeripari tartósítás legegyszerűbb módja a fagyasztás. Ma már a pékárutól kezdve a halak, húsok és sok más termék is félkész, vagy késztermékként igényel fagyasztást. A konzerválás révén magasabb feldolgozottsági szinten lehet a termékeket értékesíteni a világ bármely pontjára. A szezonális termelés és az egész éves fogyasztás között szükséges a termékek szakszerű tárolása. |
A projekt tartalmának bemutatása: A projekt keretében napelemes rendszer kerül kiépítésre, melynek célja gazdaságilag megtérülő, környezetbarát megújulóenergia-termelő berendezés telepítése a hálózati villamosenergia-igény csökkentésének érdekében. |
A projekt tartalmának bemutatása: A projekt keretében a Fagyasztóház Kft. a forgóeszköz hitel felvételével készlet és működési költségeket tudott megfinanszírozni, ezzel biztosítva vállalkozásunk forgóeszközellátását és működésünk likviditását. |